Sütiket (cookie) használunk, hogy megkönnyítsük webáruházunk használatát az idelátogatóknak. Az „OK” gombra kattintva elfogadja a preferenciális, statisztikai és marketing sütik használatát számunkra és partnereink számára. A weboldal működőképességének fenntartása érdekében funkcionális sütiket is használunk. A sütikel kapcsolatos részletes információkért és beállításokért kérjük, kattints ide!

Információk

arr3Céges információkA RÖVIDÁRUEXPRESS ONLINE WEBÁRUHÁZ. Csomagküldéssel juttatjuk el Önhöz a rendelt... arr3Facebook csoportunkCsatlakozzon a Facebook csoportunkhoz.... arr3Bankkártyás fizetés.MasterCard/Maestro/ VISA ... arr3BemutatkozásKedves régi és leendő vásárlónk! A hagyományos  kereskedelemben 1992 óta,  az online... arr3Cérna kisokosCérna kisokos: Gelencsérné Lazarovits Klára nyomán. Köszönjük! "A gépi varráshoz is megfelel minden...

Kapcsolat

Hungarybox.com Bt
Debrecen (iroda)
Telefonszám: 06 30 2195847
info(a)hungarybox.hu
Online értékesítés. Rövidáru, kreatív kellékek.
Rendelését leadhatja telefonon vagy e-mail-ben is.

Rólunk - Szállítás - Fizetés
Vásárlási feltételek:

Az át nem vett csomag felesleges anyagi és környezeti kárt okoz, vigyázzunk a természetre.

Köszönjük, hogy Ön is gondol erre:

GLS automata 0-24 1 490 Ft
GLS csomagpont 1 590 Ft
GLS házhoz szállítás 1 890 Ft
MPL automata 0-24 1 490 Ft
MPL csomagpont  1 590 Ft
MPL házhoz szállítás 1 890 Ft
Utánvét kezelés díja   + 390 Ft
  • Fizetési lehetőségek: bankkártyás  vagy utánvétes (+390 Ft) vagy előre utalásos. A vásárlás folyamatában tudja kiválasztani az Önnek megfelelőt.
  • Telefonszámunk: 06302195847    (ügyfélszolgálat 9:00-15:00) A Rendelés telefonon is leadható.
  • A részletes szállítási díjakat és a fizetési lehetőségeket a jobb sarokban a "FOGYASZTÓ BARÁT " menüben találja meg (asztali gépen). 
  • Utánvétes fizetés 100.000,- forintig lehetséges, Ezen felül sikeres bankkártyás fizetéssel vagy előre utalással kerjük teljesíteni,

Lentebb: Jótállás  és az  Elállási nyilatkozat minta

Konkrét termék keresése esetén legegyszerűbben a keresőnkbe beírva vagy a főkategória lenyitása után, az alkategóriákban való böngészéssel.

Kattintsunk a termék nevére vagy a fotójára, ezzel belépünk a termék saját oldalára, ahol a termék többi képét meg tudjuk tekinteni, színt, méretet vagy egyéb paramérert a legördülő listából ki tudjuk választani, itt írhatjuk be a kívánt darabszámot is, a kiszerelés szorzatának megfelelően.

( pl: ha 50 méter a kiszerelés de mi 150 métert szeretnénk akkor 3 -at kell beírni a mennyiséghez.)


Ha ez rendben van a Beteszem a kosárba gombra kattintunk, bejutunk a kosárba, ha még akarunk vásárolni akkor a szállítási módok alatt a " vásárlás folytatása" linkkel folytathatjuk a vásárlást, vagy a bal oldali menü vagy a kereső segítségével is új terméket tehetünk a kosárba.


Ha egy terméknél nincs válaszható paraméter akkor egyenesen a Beteszem a kosárba gombra kattintva gyosan bejuthatunk a kosárba.

Fontos : a kosárban még mindig van módunk minden egyes termékhez megjegyzést írni. (pl: szín, árnyalat...)

A kosár tartalmát a Megrendelés gombra kattintás előtt még tudjuk módosítani, hozzá tenni, törölni a itt választhatjuk ki a szállítási és a fizetési módot is. Bankkártyás fizetési mód esetén a bank oldalára navigál a rendszer, majd fizetés után vissza. A Vásárlás összegét a lehet újra számoltatni, ellenőrizni.
A következő lépésben ki kell tölteni a megrendelőlap mezőit. Külön meg lehet adni a szállítási és a számlázási címet is. Pipálja ki,a négyzetet, ha más a szállítási és a számlázási cím. Itt újra van egy "Megjegyzés" mező. A * -os mezők kitöltése közelező.

Az Elfogadom az Általános Szerződés Feltételeket ki kell pipálni, innen még mindig vissza lehet térnia kosárhoz de akkor a beírt adatokat újra kell írni a kosár tartalma nem vész el.

A Megrendelés elküldése gombbal befejezzük a rendelést. Innentől él a távollévők közötti szerződés.

    Automatikus e-mail üzenetet fog kapni a rendszertől ebben lesz a felhasználói azonosítója ( e-mail cím) belépési kódja is, a levél legalján!

      A Számla kiállítása az Ön által megadott adatok alapján fog történni PDF formátumban, ezért ügyeljen arra, hogy mi fog megjelenni a számlán.

      A rovidaruexpress.hu webáruházban szereplő termékeket  webáruházon keresztüli vásárláson kívül lehetőség van telefonos (06302195847) és e-mailes rendelésre is.

      *** 

      Külföldi vásárlóknak:

      Bankkártyával kell kifizetni – mert akkor nincs nagy banki költség- és amennyiben van érvényes EU-s adószámuk, ellenőrzés után visszafizetjük a kártyára az ÁFA összegét. A számlát pedig a csomagban küldjük. A szállításnál a külföldieknek szóló szállítási módot kell bejelölni, amennyiben 2 kg alatti csomagot kér, ha nagyobb rendelést szeretne leadni abban az esetben e-mailt írjon előbb: info@hungarybox.hu

      Fontos!

      Áruházunkban azokat a termékeket tudja azonnal megvásárolni, melyekből raktárkészlettel rendelkezünk. Előfordulhat bizonyos esetekben, hogy időközben az adott termék elfogyott és rendelnünk kell. Ebben az esetben vevőszolgálati munkatársunk tájékoztatást ad Önnek a termékkel kapcsolatos lehetőségekről, a várható szállításról..

      Egyedi méretre vágott termékeket pl: tüll - nincs módunkban visszavásárolni, ezért az ilyet körültekintően rendelje meg. 

      További információk röviden:

      • Minimum vásárlási limit: 1000 Ft
      • Utánvét kezelés díja: +300 Ft
      • Szállítási határidő: munkanapokon 1-max.5 nap. Eltérő esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot.
      • Termékek ára: A feltüntetett árak minden esetben tartalmazzák az ÁFA-t, de az esetleges kedvezményeket és a házhoz szállítás költségeit nem.
      • Rendelés felvétel interneten keresztül online: non-stop, 0-24
      • Telefonos vevőszolgálat : Hétfőtől-péntekig 9-15 óráig Elérhetőség: 06-30-2195847
      • Rendelés feldolgozás: utánvétes vásárlás esetén 12:00 óráig beérkezett rendelést akár még aznap feladhatjuk, készlettől függően.
      • Előre utalás esetén - kap egy üzenetet tőlünk e-mail-ben" utalás indítható" szöveggel és a bankszámlaszámunkkal  - az összeg beérkezése után azonnal küldjük a csomagot a számlával együtt. Amennyiben Díjbekérőre van szüksége jelezze az felénk. Sürgős esetben a banki átutalásról szóló igazolást is elfogadjuk. A kiszállítási határidőt a banki beérkezéstől számoljuk. Amennyiben a megrendelés ellenértékének átutalása 5 munkanapon belül nem történik meg, a megrendelést töröljük rendszerünkből, erről a megrendelőnek e-mailt küldünk. A banki fizetés feldolgozása növelheti a szállítási időt!  Lásd: Fizetési módok
      • Szállítási módok -lásd:  választható szállítás
      • Vevőszolgálat e-mailben maximum 2 napon belül válaszolunk.
      • Kapcsolat: info@hungarybox.hu
      • A szerződés létrejön, ha a megrendelés megérkezik a vevőszolgálathoz. Egy adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem módosíthatók, kivéve, ha az ügyfélszolgálattal telefonon egyeztet előtte.

      A szerződés nyelve magyar.

      Miért érdemes nálunk vásárolni?

      Rólunk...

      Rugalmas, gyors, pontos, segítőkész...

      • Gyors kiszolgálás, megbízhatóság: Háttér raktárbázisunk  biztosítja hogy a megrendelt terméket minél hamarabb, akár már a rendelés napján fel tudjuk adni Önnek.
      • Minőség: Termékeink minőségére nagy gondot fordítunk, több éves tapasztalatunk szavatolja, visszatérő vásárlóink száma bizonyítja.
      • Kedvező árak: az Internetes vásárlás során elvárható, hogy alacsonyabb árakkal találkozzunk mint a kiskereskedelmi üzletekben. Mi is így igyekeztünk kialakítani az árainkat.
      • Számíthat ránk, segítünk Önnek: napközben telefonos segítséget kérhet tőlünk a vásárláshoz,  a választáshoz. A rendelését telefonon és e-mailben is leadhatja, ha idegenkedik az on-line rendeléstől, még...
      • Nekünk fontos, hogy Ön elégedett legyen és visszatérjen hozzánk. Vásárlási segédlet: itt.  Törekszünk az egyszerű és logikus felépítésre, hogy Ön könnyen megtalálja a keresett teméket.
      • Aktualitás: Folyamatosan bővítjük a választékunkat, töltjük a virtuális polcainkat. Figyelünk a folyamatos áru- és kellékellátásra.  Szezonális termékeinkkel felkészülünk az ünnepekre, az aktuális eseményekre, szezonális igényekre.
      • Kedvezmények: Intézményeknek, törzsvásárlóinknak, közületeknek, készítőknek, cégeknek egyedi nagyvevői, mennyiségi kedvezményeket biztosítunk.
      • Csere és visszavásárlási lehetőség: Amennyiben nem a megfelelő méretet, vagy színt választotta, vagy egyszerűen másra gondolt, jelezze felénk és becseréljük, vagy visszavásároljuk. Lásd. Üzletszabályzat.
      • Éjjel - nappal vásárolhat, a nap 24 órájában: online rendszerünkön keresztül, ön módosíthat, hozzátehet a kosarához, a megrendelését, üzeneteit megtekintheti a saját fiókjában.

      Kényelem:

      • Választhat a fizetési és a szállítási  módok közül: fogadunk bankkártyás fizetési módot, előre utalást, utánvétet.  Szállítás, személyes átvétel: Posta vagy Posta Pont (MOL, COOP), GLS csomagpontok, országosan oriási a választási lehetőség.
      • Választhat más szállítási címet is, mint a számlázási cím: oda kérheti a csomagot,  ahol át tudja venni, vagy másnak, akár más városba is elküldheti, a számlát arra címre állítjuk ki és küldjük el, amire Ön kéri. Minden csomag tartalmazza a kért számlázási címre kiállított Áfás számlát!
      • Csomag átvétele: Házhoz szállítással a megadott címere, vagy ha ön nincs munkaidőben otthon, a csomagot átveheti az esti órákban a Postán, Posta Ponton is, GLS ponton.
      • Regisztráció: nálunk a teljes tartalom nyilvános, böngészhet, kereshet regisztráció nélkül is. Csak a vásárlás során kéri regisztrálásra a rendszer (a kosár).  
      • Ha tájékozódni szeretne, újdonságainról, akcióinkról, térjen vissza hozzánk.
      • Nálunk csak 1000 Ft a minimum vásárlás, egészen pici vásárlását is megbecsüljük.
      • www.rovidaruexpress.hu a keratív webáruház, Önért.
      • Vásárlási segédlet

      Nézzen szét itt is: www.hungarybox.hu  Ha mindkét webáruházunkban szeretne vásárolni, összevonjuk a rendelést és csak egy szállítási kölséggel kell számolni. 

      Szállítással és fizetéssel kapcsolatos tudnivalók

      Fenntartjuk a jogot, hogy a kiszállítás esetében (házhoz szállításkor)  a gyorsabb megoldást válasszuk, a legjobb kiszolgálást, az Ön érdekében. 

      AZ AKTUÁLIS SZÁLLÍTÁSI DÍJAKÉRT NÉZZE MEG A FOGYASZTÓBARÁTOT A JOBB ALSÓ SAROKBAN:

      • A szállítási díjat  Ön választhatja ki  a vásárlás végén a "kosárban" 
      • Az utánvét kezelés díja +300 Ft
      • A kosár  az Önnek  legkedvezőbb díjat fogja felajánlani a vásárlás értékétől függően és  több lehetőségből is választhat.
      • Nagy terjedelmű és nagy értékű csomagok esetén egyedi árak, előzetes egyeztetéssel!
      • A csomag feladásáról és várható érkezéséről e-mailben értesítjük Önt. Figyelje a postafiókját!!
      • Minimum vásárlás: 1000 Ft
      • Csomagok követése
      • Bankszámla számunk: UniCredit Bank: 10918001-00000044-60090001. Hivatkozás: a rendelés száma. Hungarybox.com Bt. Érdemes megvárni a visszajelzésünket: "utalás indítható" a készlet miatt , aki igényli annak Díjbekérő pro-forma számlát küldünk ami alapján utalhat.  Fizetési határidő: 1-5 nap. Ha ezen idő alatt nem érkezik be az végösszeg, a rendelést töröljük!
      • Amennyiben meggondolta magát és nem kívánja mégsem megvásárolni a megrendelt termékeket kérjük jelezze ezt telefonon vagy írásban!
      • Banki készpénzes befizetés esetén a banki tranzakciós díj+500 Ft ! ( Inkább utaljon!)
      • MPL postai futár házhoz szállítás: >>>   Ha sürgős: feladás + 1 nap (legjobb utánvéttel kérni, mert az előre utalás feldolgozása + időbe telik).
      • Fizethet bankkártyával is az OTP Simple segítségével :
      • Sikertelen bankkártyás fizetés esetén is elküldi a rendszer a rendelést, így azt ha Ön máshogy nem rendelkezik, utánvéttel elküldjük. Ha látjuk, hogy újra megpróbálta bankkártyával és az sikerült, természetesen azt vesszük figyelembe. 
      •  ( A futárnál van lehetőség az utánvétet bankkártyával kifizetni vagy értesítsen bennünket, hogy küldjünk bankkártyás fizetési lehetőséggel számlát.) 
      • FIGYELEM! Az át nem vett csomagok újra elküldésének a díját a vevő fizeti! A csomag (MPL szállítás esetén) 10 napig a postán várja a gazdáját. Ha ezen idő alatt nem keresi a csomagot a Posta visszaküldi. E-mail, sms stb. üzenetet küldünk. A posta is és mi is, a vevő több forrásból értesül, hogy van átveendő csomagja, amit megrendelt.
      • Külföldi vásárlóknak: Bankkártyával kell kifizetni – mert akkor nincs nagy banki költség ( 2 EUR) és amennyiben van érvényes EU-s adószámuk, ellenőrzés után visszafizetjük a kártyára az ÁFA összegét. A számlát pedig a csomagban küldjük. A szállításnál a külföldieknek szóló szállítási módot kell bejelölni, amennyiben 2 kg alatti csomagot kér, ha nagyobb rendelést szeretne leadni abban az esetben e-mailt írjon előbb.

      AZ AKTUÁLIS SZÁLLÍTÁSI DÍJAKÉRT NÉZZE MEG A FOGYASZTÓBARÁTOT A JOBB ALSÓ SAROKBAN:

      FUTÁR SZOLGÁLTATÓINK: 

       MPL postai futár házhoz szállítás. 

      (Tipp:legjobb utánvéttel vagy bankkártyával fizetni, mert az előre utalás feldolgozása több időbe telik) 

      Mit tartalmaz a szállítási díj? A csomag garantált idejű kiszállítását, az értéknyílvánítást azaz a csomag biztosítási díját,  az azonosító számot amely megfelel az ajánlott szolgáltatásnak ez alapján a nyomkövetést,  az SMS szolgáltatást, a papír alapú értesítést, hogy melyik postára viszik a csomagot, ha nem tudta átvenni a megadott címen.

      • Olcsó, kényelmes, gyors, pontos.
      • SMS-t és/vagy e-mailt kap a postától, a csomag érkezéséről.
      • Mi e- mailben értesítést küldünk, az azonosító számról és hogy mikor várható a csomag érkezése.
      • Ajánljuk ezt a szolgáltatást, ha ön a megadott szállítási címen tartózkodik és át tudja venni a csomagot.
      • MPL posta futár telefon: 06-40-46-46-46     E-mail: Ugyfelszolgalat@posta.hu

        Postán, Posta Ponton maradó ( MOL, COOP, AUTOMATA) szolgáltatás (PM) érte kell menni a Postára! A vásárlás folyamán ki tudja választani a Postát, Posta Pontot (MOL, COOP) vagy Csomagautomatát, ahová kéri a csomagját. Budapestre és a megyeszékhelyekre és a kisebb településekre feladás + 1-2 nap.

      • Olcsó, kényelmes, kiszámítható.
      • SMS-t kap a postától, a csomag érkezéséről
      • Ajánljuk ezt a szolgáltatást, ha ön nem tudja átvenni a csomagot otthon, vagy a munkahelyén. Akár az esti órákban is átveheti a Postán. Értesítést küldünk, az azonosító számról és hogy mikor várható a csomag érkezése. Figyelje az e-mailjeit!
      • A határ menti külföldi vásárlóinknak lehetőségük van közeli Magyar Postára,  Postán Maradóra kérni a csomagot.
      • Tipp: Budapest 72 posta (1087 Budapest VIII. Baross tér 11/c.) éjjel-nappali nyitva tartással üzemel. Hétfő-Vasárnap: 00:00-24:00 (a csomagot csak 22:00 órig lehet átvenni)
      • INGYENES: 30 ezer+1 forint feletti vásárlás esetén bankkártyával vagy előre utalással.

      MPL ÜZLETI CSOMAG

      Nagyszerűen egyszerű!

      • A csomagtételek sokfélék, eltérő méretűek és tömegűek lehetnek. Előfordul, hogy szállításukhoz többféle szolgáltatást igénybe kell venni. Ezért terjesztettük ki az MPL Üzleti csomagot egyszerűsített szolgáltatástartalommal a nem szerződéses vállalkozóknak és magánszemélyeknek is.
      • Kérheti küldeményének garantált egy munkanapos kézbesítését.
      • Háztól házig visszük csomagjait, amelyek útját honlapunkon és mobil applikációnkon keresztül a nap 24 órájában nyomon követheti.
      • Ön dönt a kézbesítés helyszínéről: küldeményeit címezheti akár átvételi helyeink egyikére is. A PostaPontra való és Csomagautomatás kézbesítése előnye, hogy a címzett a szokásos napi útvonalába illesztheti és akár egy tankolással, bevásárlással, csekkfeladással egyidejűleg is intézheti a csomagátvételt.
      • PostaPontra való kézbesítés esetén a címzett elektronikus értesítést (e-mailt vagy sms-t) kap a csomag érkezéséről, amennyiben az elérhetőségét megadta. Ezt követően a csomagok a feladó rendelkezésétől függően 5 vagy 10 munkanapon keresztül vehetők át. A lejárati idő előtt két nappal a címzett részére ismételt elektronikus értesítést küld a Posta. A PostaPontokra történő címzés esetén a feladható küldemény maximális tömege 20 kg lehet.
      • Csomagautomaták nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek. Az átvétel egyszerű és gyors, nincs sorban állás, csak néhány gombnyomás. Az automata diszkrét megoldást kínál: nem kell munkahelyre, vagy otthonra rendelni, 20 kg-ig bármilyen súlyú csomag átvehető.
      • Küldje postára csomagjait! A postai csomagátvétel egy rendkívül költséghatékony és kényelmes megoldás, amelyet az ország legkiterjedtebb hálózata lát el. Használatával címzettje időt, Ön pedig költséget takaríthat meg. A postai PostaPontokra történő címzés esetén a feladható küldemény maximális tömege 30 kg lehet.
      GLS csomagpont: 
      GLS házhozszállítás 

      SÚLY ÉS MÉRETHATÁROK

      Maximális tömeg

      • Címhelyre címezve: 40 kg
      • Postára címezve: 30 kg
      • PostaPontra és csomagautomatába címezve: 20 kg

      Méretek

      • Legkisebb méret: 120 x 175 mm
      • Hosszúság max. 2400 mm
      • Hosszúság + szélesség + magasság együttesen max. 3000 mm

      MPL automaták:

      Az automatáknak 3 féle rekesze van, azokba kisebb csomagok is feladhatók:
      - S (max. 31x25x7 cm),
      - M (max. 50x31x16 cm),
      - L (max. 50x31x35 cm).

      • GLS HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS 
      • GLS csomagpont 
      • PACKETA*  csak előre fizetéssel bankkártya vagy előre utalás. 
      Elállási nyilatkozat minta
      Jótállás

      Jótállás Lásd : ÁSZF 2022

      Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?

      Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az Eladó jótállásra köteles a rendelet 1. számú mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek), valamint az ott meghatározott körben azok tartozékai és alkotórészei (a továbbiakban - jelen pontban - együtt fogyasztási cikként hivatkozva) eladása esetén.

       

      Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

       

      Jótállási jogok

      A Vásárló a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben alapján főszabályként kijavítási és a „Jótállási igény kezelésével kapcsolatos szabályok” pontban felsorolt esetekben kicserélési és pénz visszatérítési igénnyel élhet jótállási igényként az Eladó felé.

      A Vásárló a kijavítás iránti igényét választása szerint az Eladó székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és az Eladó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

       

      Érvényesítési határidő

      A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:

      1. a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
      2. b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
      3. c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

      E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár, azonban a fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Vásárló a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

      A jótállási határidő a fogyasztási cikk Vásárló részére történő átadásakor indul, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

      Ha a Vásárló a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

       

      Jótállási igény kezelésével kapcsolatos szabályok

      A kijavítás kezelésekor az Eladónak törekedni kell arra, hogy a kijavítást 15 napon belül elvégezze. A kijavításra nyitva álló határidő a fogyasztási cikk átvételekor indul.

      Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor az Eladó a Vásárlót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról.

      Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során az Eladó részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a vásárló eltérő rendelkezése hiányában az Eladó köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, az Eladó köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a vásárló részére visszatéríteni.

      Vásárló az ÁSZF elfogadásával hozzájárul, hogy számára a tájékoztatást elektronikus úton vagy a Vásárló általi átvétel igazolására alkalmas más módon is megvalósulhasson.

      Amennyiben az Eladó nem tudja a fogyasztási cikket 30 napon belül kijavítani:

      • ha a Vásárló ehhez hozzájárult, számára a kijavítás teljesíthető későbbi határidőben, vagy
      • amennyiben a Vásárló nem járul hozzá a kijavítás későbbi teljesítéséhez, vagy ezzel kapcsolatban nem nyilatkozott, számára a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül ki kell cserélni, vagy
      • amennyiben a Vásárló nem járul hozzá a kijavítás későbbi teljesítéséhez, vagy ezzel kapcsolatban nem nyilatkozott, de a fogyasztási cikk cseréjére sincs lehetőség, a fogyasztási cikk számláján, vagy nyugtáján szereplő eladási árat kell számára a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül visszatéríteni.

      Amennyiben a fogyasztási cikk 4. alkalommal hibásodik meg a Vásárló jogosult:

      • az Eladó felé kijavítási igényel fordulni, vagy
      • a kijavítási igény helyett a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a vételár arányos leszállítását kérni az Eladótól, vagy
      • a kijavítási igény helyett a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztási cikket az Eladó költségére kijavítani vagy mással kijavíttatani, vagy
      • amennyiben a Vásárló ezen jogaival (kijavítás, árleszállítás és mással kijavíttatás az Eladó költségére) nem él, vagy ezekkel kapcsolatban nem nyilatkozott, számára 8. napon belül a fogyasztási cikket ki kell cserélni, ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a fogyasztási cikk számláján, vagy nyugtáján szereplő eladási árat kell nyolc napon belül visszatéríteni számára.

       

      Kivételek

      A „Jótállási igény kezelésével kapcsolatos szabályok” pont alatt írt előírások az elektromos kerékpárra, elektromos rollerre, quadra, motorkerékpárra, segédmotoros kerékpárra, személygépkocsira, lakóautóra, lakókocsira, utánfutós lakókocsira, utánfutóra, valamint a motoros vízi járműre nem vonatkoznak.

      Ezen termékek esetében is köteles törekedni azonban az Eladó arra, hogy a kijavítási igényt 15 napon belül teljesítse.

      Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor az Eladó a Vásárlót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról.

       

      Mi a viszonya a jótállásnak más szavatossági jogokkal?

      A jótállás a szavatossági jogok (termék és kellékszavatosság) mellett érvényesül, alapvető különbség az általános szavatossági jogok és a jótállás között, hogy a jótállás esetén a fogyasztónak kedvezőbb a bizonyítási teher. 

      A 151/2003 Korm. Rendelet szerinti kötelező jótállás alá eső rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálat gondoskodik.

      Az eladó vállalása a kötelező jótállás időtartama alatt nem tartalmazhat a fogyasztóra nézve olyan feltételeket, amelyek hátrányosabbak azoknál a jogoknál, amelyeket a kötelező jótállás szabályai biztosítanak. Ezt követően azonban az önkéntes jótállás feltételei szabadon állapíthatóak meg, azonban a jótállás ebben az esetben sem érintheti a fogyasztó jogszabályból eredő -így köztük a kellékszavatosságon alapuló jogainak fennállását.

       

      Három munkanapon belüli csereigény

      Webáruházon keresztüli értékesítés esetén is érvényesül a három munkanapon belüli csereigény intézménye. Három munkanapon belüli cserteigényt a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alá tartozó tartós fogyasztási cikkek esetében lehet érvényesíteni, amely szerint, ha a 3 munkanapon belül érvényesíti valaki a csereigény intézményét, akkor az eladónak ezt úgy kell értelmeznie, hogy a termék az eladáskor már hibás volt és minden további nélkül a terméket ki kell cserélnie.

       

      Mikor mentesül az Eladó a jótállási kötelezettsége alól?

      Az Eladó a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

      Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik. 

       

      Az Adatkezelési tájékoztató módosítása:

      Szavatossági és jótállási igények kezelése

      A szavatossági és jótállási igényeket a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szabályai szerint kell eljárnunk, amely meghatározza azt is, hogy miként kell az igényét kezelnünk.

      Kezelt adatok

      A rendelet alapján a nálunk bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet vagyunk kötelesek felvenni, amelyben rögzítjük:

      1. a) az Ön nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez,
      2. b) az Ön és közöttünk létrejött szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát,
      3. c) a szerződés teljesítésének időpontját,
      4. d) a hiba bejelentésének időpontját,
      5. e) a hiba leírását,
      6. f) szavatossági vagy jótállási igénye alapján az Ön által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá
      7. g) a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát.

      Amennyiben Öntől a megvásárolt terméket átvesszük, erről átvételi elismervényt kell kiállítanunk, amelyen fel kell tüntetni

      1. a) az Ön nevét és címét,
      2. b) a dolog azonosításához szükséges adatokat,
      3. c) a dolog átvételének időpontját, továbbá
      4. d) azt az időpontot, amikor Ön a kijavított dolgot átveheti.

      Az adatkezelés időtartama

      A vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényéről felvett jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni

      Az adatkezelés jogalapja

      Az adatkezelés jogalapja a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet [4. § (1) bekezdés és 6. § (1) bekezdés] szerinti jogi kötelezettségeknek való megfelelés [Rendelet 6. cikk (1) bekezdés c) pont szerinti adatkezelés].

      NWRiYTM
      Kényeztesse magát kreatív meglepetéssel
      {IMAGE}
      {NAME}
      Raktáron Szám: {NUMBER} Az ár: {PRICE} Ft
      -
      1
      +
      Kosárba helyez